Posted by Picasa

26 comments:

ini gambar dari KL-KB, atau KB-KL ?
Saya dengar, mulai hari Sabtu hingga Isnin raya baru ni.. perjalanan balik dari KB-KL mengambil masa 12 jam melalui KB-Kuala Krai-GM-KL. Betul ke ? Jam teruk di Machang ke Gua Musang..

October 8, 2008 at 7:32 AM  

kesian anak PB letih agaknya perjalanan jauh. hehe

October 20, 2008 at 6:42 AM  

photo menceritakan segala-galanya hehehe

ps: suka tengok anak pb yang dah terlelap tu heehhe

November 9, 2008 at 10:27 PM  

cute anak-anak dara PB...pasti ibunya juga cute :)

November 10, 2008 at 7:45 AM  

kesiannya anak2 letih perjalanan jauh..
saya pun balik ke KB hari mmg ramai org sampai jem bumper to bumper..
pastu lepas jer gua musang, siap boleh keluar dr kereta lagi jalan2..jalan jem ada accident..
SELAMAT HARI RAYA..
:)

December 13, 2008 at 7:31 PM  

kesian kat anak pB tu......nampak penat sgt tu...

February 28, 2009 at 6:28 AM  

letih + boring je muka depa tu... cian :)

March 11, 2009 at 2:36 AM  

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

April 7, 2009 at 9:36 PM  

Salam PB.

Terima kasih kerana sudi menjadi follower blog saya.

Perjalanan dari mana ke mana tu? Kesian budak-budak, letih dan boring nampaknya.

Selamat menempuh perjalanan yang panjang.

April 9, 2009 at 10:04 PM  

berjalan ke mana tu?

April 24, 2009 at 12:11 AM  

lama tak hapdet ek.. dan lama kasawari tak ke sini..

semoga ceria2 selalu.

April 30, 2009 at 9:40 AM  

tertidur...

July 15, 2009 at 8:59 PM  

da link blog : http://blogkalian.blogspot.com

July 15, 2009 at 8:59 PM  

baby was here. heheh

July 27, 2009 at 8:41 PM  

nak ke mana tu?

bestnya dia tidur, kita kat ofis ni pun nak tidur juga. hihi

:)

August 5, 2009 at 9:13 PM  

sha baru nak tgk photo. nak mengenali kak pb! terima kasih datang ke blog sha ye:)

November 11, 2009 at 11:42 PM  

katne ni?

December 14, 2009 at 11:56 PM  

letih ni jalan jauh..baik yg drive...baik yg duduk saja...sama je penat.

July 20, 2010 at 7:09 PM  

salam
layan tido ke adik...

November 22, 2010 at 10:05 PM  

hyehye..jln ke mana

December 9, 2010 at 10:20 PM  

nampak letih je anak2..ni kat mana? waktu nak balik kampung ke dear?

March 29, 2011 at 6:20 AM  

layan tidur pun ok

June 2, 2011 at 6:49 PM  

letih tewww.. ehehe

September 22, 2011 at 3:36 AM  

journey yng menarik.. hehe :)

November 12, 2011 at 9:37 AM  

sampai tertidur.heh~

December 19, 2011 at 11:28 PM  

Salam kenal gak
i follow :)

January 25, 2012 at 9:44 PM  

Newer Post Older Post Home